سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین قالب های کاریابی وردپرس + 10 قالب برتر استخدامی

وقتی می خواهید یک وب سایت کاریابی و استخدامی وردپرس ایجاد کنید ، به برخی ویژگی های خاص در موضوع کاریابی و استخدامی خود نیاز دارید زیرا نمی توانید یک شغل جدید را در یک موضوع کلی وبلاگ نویسی بنویسید ، حرفه ای به نظر نمی رسد.

ایجاد یک پرتال کاریابی محلی می تواند یک معامله بزرگ تجاری برای شما باشد زیرا تقاضای سایت مرتبط با شغل همیشه وجود خواهد داشت. بنابراین اگر می توانید مرتباً مشاغل جدید ارسال کنید ، سایت شما مرتباً بازدیدکننده داشته است.

اما ، برای ایجاد یک سایت کاریابی ، شما به ماژول های سفارشی لیست کاریابی نیاز دارید که می توانید شغل تازه لیست شده را با تمام جزئیات مورد نیاز توصیف کنید ، به علاوه به یک ابزارک جستجوی سفارشی نیاز دارید تا کاربران شما بتوانند کارها را به راحتی پیدا کنند.

حتی اگر می خواهید برای شغل فعلی خود یک بخش کاریابی جداگانه در دسترس ایجاد کنید ، می توانید از موضوع هیئت مدیره کاریابی سفارشی استفاده کنید تا حرفه شما بسیار حرفه ای به نظر برسد.

امروز در این پست ، بهترین قالب های وردپرس برای کاریابی را لیست کرده ایم که می توانید بلافاصله با استفاده از آنها یک سایت مرتبط با شغل ایجاد کنید. تمام قالب وردپرس ذکر شده در این پست کاملاً ریسپانسیو هستند و باعث می شوند سایت استخدامی شما حتی در دستگاه های تلفن همراه نیز عالی به نظر برسد.

قالب های برتر وردپرس کاریابی و استخدامی

1. قالب JobBoard

JobBoard یک قالب وردپرس مرتبط با شغل بسیار قدرتمند و جامع است که با Bootstrap ایجاد شده است و یک طراحی کاملاً ریسپانسیو و مدرن است.

این تم آماده دارای ویژگی های لازم برای ایجاد یک پرتال شغل برتر یا بازار کار است. اگر قصد ایجاد یک سایت کاریابی محلی را دارید ، این یک گزینه مناسب برای شماست.

برای شروع ، موضوع جذاب به نظر می رسد. مطمئن هستیم که نحوه طراحی این مضمون را می پسندید زیرا بسیار حرفه ای به نظر می رسد و تمام مولفه های طراحی کاملاً قرار گرفته اند تا از آن یک پورتال تمیز و کاربرپسند ساخته شود.

تا آنجا که به ویژگی ها مربوط می شود ، شما گزینه های بی نظیری برای ایجاد سایت خود دارید. شما می توانید از این موضوع به عنوان یک بازار کار در جایی که شرکت ها و کاربران با یکدیگر ملاقات می کنند برای پیشبرد مراحل استفاده کنید. کاربران می توانند رزومه ها را بارگذاری کنند ، شرکت ها می توانند مشاغل را از انتهای موضوع لیست کنند و شرکت ها می توانند بهترین رزومه ها را از بازار پیدا کنند.

همراه با یک صفحه مشخصات کاربر جامع که در آن کاربر یا شرکت ها می توانند کار خود را کاملاً کارآمد مدیریت کنند. به عنوان مدیر وب سایت ، می توانید از پورتال کاریابی خود درآمد کسب کنید زیرا گزینه های راحتی برای کسب درآمد از سایت شما فراهم می کند.

2. JobEngine

JobEngine یک قالب کامل کاریابی وردپرس است که یک طراحی کاملاً قدرتمند و کاملاً ریسپانسیو است و گزینه هایی را برای شخصی سازی سایت خود به شما ارائه می دهد.

EngineThemes یک فروشگاه محصولات وردپرسی است که به دلیل ایجاد طرح های عالی سطح کسب و کار معروف است. این تم پورتال کاریابی یکی از بهترین طرح های آنهاست که بهترین روش های این فروشگاه شگفت انگیز را ارائه می دهد.

شما می توانید با استفاده از پانل قدرتمند گزینه های تم با استفاده از بخش سبک تم ، وب سایت خود را بی نظیر کنید. از طرح رنگی طرح تا طرح ، شما می توانید بدون نیاز به یک خط برنامه نویسی ، طرح را مطابق نیاز خود قالب بزنید.

با سیستم داخلی برنامه پرداخت می توانید به راحتی از سایت خود درآمد کسب کنید. شما می توانید بسته های مختلفی را برای کاربران خود ایجاد کنید و برای مشاهده رزومه از شرکت ها هزینه دریافت کنید.

قالب JobEngine برنامه های افزودنی را ارائه می دهد که می توانید با استفاده از آنها در سایت خود آن را منحصر به فرد و حرفه ای کنید.

3. FreelanceEngine

FreelanceEngine یکی دیگر از موضوعات جالب فروشگاه EngineThemes است. این یکی از بهترین تم کلون برای مترجم آزاد ، بازار آزاد محبوب.

این یکی از جامع ترین و خوش قیافه ترین تم های بازار آزاد برای وردپرس است. این کار با یک بنر صفحه اصلی بسیار جذاب که به دو بخش تقسیم شده است شروع می شود ، یک بخش یافتن فریلنسرها و دیگری ارسال یک پروژه جدید است.

طراحی کاملاً ریسپانسیو است ، بنابراین کاربران شما می توانند از هر دستگاهی از سایت شما استفاده کنند. از نظر ظاهر و احساس سایت ، گزینه های کاملی برای سفارشی سازی رنگ و طرح سایت در اختیار شما قرار می دهد.

این به شما یک صفحه ساز کشیدن و رها کردن پیشنهاد می دهد تا از قسمت جلویی سایت طرح های منحصر به فردی برای سایت خود ایجاد کنید. این مضمون همچنین از گزینه های پس زمینه ویدیو برای جذب کاربران بیشتر به سایت شما پشتیبانی می کند.

شما می توانید یک بسته لیست واحد داشته باشید یا می توانید بسته های مختلف لیست پرداختی ایجاد کنید تا بتوانید از سایت خود درآمد کسب کنید.

4. WorkScout

WorkScout یک قالب وردپرس کاملاً مدرن و ابتکاری است که برای آژانس های کاریابی و استخدام کنندگان ایجاد شده است. این موضوع دارای گزینه های شگفت انگیزی است که تقریباً بلافاصله به ایجاد یک سایت زیبا برای تجارت شما کمک می کنند.

گزینه قدرتمند جستجوی کار شروع به این طراحی زیبا می کند و یافتن شغل را برای کاربران بسیار آسان می کند. تم Workscout طرح های مختلف صفحه اصلی را برای انتخاب به شما ارائه می دهد.

ویژگی نصب نسخه ی نمایشی با یک کلیک باعث می شود سایت شما در عرض چند دقیقه مانند طرح آزمایشی به نظر برسد ، سپس می توانید با شخصی سازی های خود پیش بروید. شما پلاگین کشیدن و رها کردن Visual Composer را در بسته تم به صورت رایگان دریافت می کنید بنابراین می توانید طبق نیاز خود طرح های سفارشی را برای سایت خود ایجاد کنید.

گزینه های مدیریت کاریابی قدرتمند ، مدیر رزومه به شما کمک می کند تا داده های خود را به راحتی بسازید تا بتوانید کار خود را به راحتی انجام دهید. موضوع آماده برای موبایل است و باعث می شود سایت شما در همه دستگاه ها عالی باشد.

5. Handyman

Handyman در توییتر بوت استرپ ایجاد شده است و دارای ویژگی های شگفت انگیزی است. این موضوع بر اساس WP Job Manager ساخته شده است تا اطمینان حاصل کند که ویژگی های مربوط به شغل شما به طور روان اجرا می شوند.

این مضمون به شما کمک می کند یک پلاگین Visual Composer برتر در بسته ارائه دهید تا به شما کمک کند یک طرح سفارشی بدون هیچ گونه کدگذاری برای سایت خود ایجاد کنید. پانل گزینه های تم backend توسط Redux Framework اداره می شود که یکی از بهترین گزینه های موجود است.

این ویژگی نصب یک نسخه آزمایشی با یک کلیک ، گزینه های نامحدود رنگ ، قلم های Google ، نمادهای بسیار جذاب قلم و موارد دیگر را به شما ارائه می دهد.

6. Job Board

Job Board از Templatic یکی دیگر از طراحی های خوب برای ایجاد یک سایت کاریابی است. ویژگی نصب با یک کلیک به شما کمک می کند تا بلافاصله با سایت کاریابی خود شروع به کار کنید.

این موضوع بخش های مختلفی را برای ارسال شغل و رزومه به شما ارائه می دهد ، بنابراین سایت شما همیشه از نظر لیست بندی طبقه بندی می شود. از آنجا که سرپرست شما کنترل کامل فرم ارسال را در اختیار خواهید داشت ، می توانید فیلدهای جدید را اضافه کنید یا قسمت های مورد نظر را از فرم حذف کنید.

با شارژ لیست کاربران می توانید از سایت خود درآمد کسب کنید و می توانید بسته های مختلفی را برای لیست ها ایجاد کنید. همچنین می توانید مشاغل را با توجه به دسته بندی های آنها مانند تمام وقت ، پاره وقت و فریلنسر و غیره لیست کنید تا یافتن شغل برای کاربران آسان شود.

7. Taskerr

Taskerr یک طراحی زیبا از فروشگاه Appthemes است ، این یک طراحی سایت شغل خرد بالا با ویژگی های شگفت انگیز است.

همراه با پنج طرح رنگی داخلی و یک داشبورد قدرتمند برای مدیریت و شخصی سازی سایت شما. این یک طراحی کاملاً ریسپانسیو است که حتی در دستگاه های تلفن همراه نیز شگفت انگیز به نظر می رسد.

Taskerr یک صفحه نمایه کاربر جامع ارائه می دهد که در آن هر کاربر می تواند لیست ها ، موارد دلخواه ، اعلان ها ، بررسی ها و غیره را مدیریت کند. کاربران می توانند لیست ها را از قسمت انتهایی سایت ارسال کنند و سرپرستان می توانند بسته های رایگان یا حق بیمه را برای لیست ایجاد کنند.

این موضوع همراه با یک سیستم مدیریت ایمیل داخلی است ، جایی که می توانید ایمیل های HTML را با استفاده از قالبهای از قبل ساخته شده برای کاربران خود ارسال کنید.

8. Jobify

Jobify یک طرح هیئت مدیره کاریابی مدرن برای وردپرس با گزینه ارسال شغل از جلو است و برای افزودن ویژگی های خرید آنلاین با پلاگین WooCommerce سازگار است.

این یکی از محبوب ترین مضامین پرتال کاریابی برتر است که به لطف رابط کاربری غنی از ویژگی ها و طراحی جذاب مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

این موضوع طرح های صفحه اصلی کاملا قابل تنظیم را به شما ارائه می دهد که می توانید براساس نیاز خود تغییر دهید. و یک ویژگی جستجوی زنده که کاربران را برای یافتن مرتبط ترین مشاغل در پورتال شما بسیار آسان می کند.

کاربران می توانند مشاغل را از قسمت جلوی سایت شما به راحتی ارسال کنند ، که شما می توانید آنها را به عنوان مدیر سایت تأیید یا رد کنید.

9. JobRoller

JobRoller یک موضوع سفارشی برای درگاه های کاریابی است ، که دارای یک طراحی ساده و کاربرپسند است. این موضوع گزینه ای برای لیست مشاغل یا اعمال مشاغل برای کاربران شما فراهم می کند.

مشاغل را می توان در دسته بندی ها قرار داد و شما می توانید تعداد نامحدودی دسته را بر اساس نیاز خود ایجاد کنید. کاربران می توانند رزومه دقیق خود را با تجربه قبلی لیست کنند ، و موضوع بخش جداگانه ای را برای مرور رزومه ارائه می دهد.

10. Jobseek

Jobseek یک قالب زیبا برای صفحه کاریابی وردپرس است که به شما کمک می کند یک وب سایت کاملاً مدرن و کاملاً ریسپانسیو ایجاد کنید که در انواع دستگاه های مدرن بسیار جذاب به نظر برسد.

این یک طراحی سفارشی برای سایت های کاریابی است که همراه با افزونه های برتر وردپرس مخصوص سایت های کاریابی ارائه می شود. عملکرد صفحه کاریابی براساس  افزونه WP Job Manager است.

 

این یک گزینه لیست کاریابی قابل فیلتر با کیفیت بالا و گزینه های جستجو بر اساس دسته ، مکان یا کلمات کلیدی را به شما ارائه می دهد. این موضوع گزینه ای را برای کاربران جهت ارسال شغل و رزومه از انتهای سایت ارائه می دهد.