سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست بهترین افزونه های طراحی سایت آگهی

تبلیغات آگهی یک روش عالی برای کسب درآمد از ترافیک شما است.

یا شاید شما می خواهید سایت شما حول تبلیغات بچرخد.

به هر صورت ، افزونه های ذکر شده در اینجا می توانند کمک کنند.

امکانات این افزونه های وردپرس از ساده تا فوق العاده پیچیده است. هر ویژگی را که تصور کنید می توانید به سایت خود اضافه کنید ، و اغلب اوقات ، کاملاً رایگان.

هنوز سایت آگهی و نیازمندی ندارید؟ قبل از شروع به کار ، لیست بهترین تبلیغات آگهی وردپرس ما را بررسی کنید .

پلاگین تبلیغات و آگهی

پلاگین های رایگان ، پولی و رایگان را می توانید در اینجا بیابید. هر افزونه دارای نقد کاربران عالی است و اخیراً به روز شده است ، بنابراین با جدیدترین نسخه وردپرس بسیار عالی کار خواهد کرد.

در اینجا بهترین گزینه ها برای بهترین تبلیغات آگهی وردپرس وجود دارد.

1.Classifier

Classifier یک افزونه حرفه ای برای افزودن تمام قابلیتهایی است که شما برای ایجاد وب سایت تبلیغات آگهی خود نیاز دارید. شما می توانید یک نوار جستجو با فیلترهای دسته و مکان قرار دهید ، به بازدیدکنندگان اجازه دهید بر اساس دسته بندی مرور کنند ، تبلیغات برجسته را لیست کنند و حتی تبلیغات را بر اساس مکان سازمان دهند.

پلاگین Classifer برای کار با هر موضوعی ساخته شده است اما به ویژه با پلاگین Beaver Builder به خوبی کار می کند . سازنده صفحه کشیدن و رها کردن به شما امکان می دهد برای نمایش تبلیغات و عناصر تعاملی مانند نوار جستجو ، قالبهای سفارشی ایجاد کنید.

شما می توانید به اعضا اجازه دهید تا به صورت رایگان ثبت نام کرده و به تعداد دلخواه تبلیغات خود را ارسال کنند و یا از طرق مختلف هزینه را از آنها دریافت کنید. می توانید برای عضویت در آنها هزینه دریافت کنید یا برای هر آگهی شارژ کنید و شامل افزایش هایی مانند مکان های ویژه در سایت شوید. همچنین یک سیستم بررسی داخلی ، داشبورد دقیق اعضای و چت فیس بوک در سایت وجود دارد.

 

2. WPAdverts

افزونه WPAdverts در عین سادگی بسیار غنی از ویژگی است. در حالی که افزونه های پولی وجود دارد ، خواهید دید که نسخه رایگان فوق العاده به خوبی کار می کند ، به همین دلیل دارای چنین بررسی های چشمگیری از کاربران است.

با استفاده از WPAdverts می توانید به بازدیدکنندگان اجازه ثبت نام در سایت خود و ارسال تبلیغات برای بررسی را بدهید. پس از تأیید آنها ، در سایت منتشر می شوند. تبلیغات دقیقاً مانند پست های عادی در مدیر مدیریت می شوند. هر وقت خواستید می توانید آنها را ویرایش کنید. آنها همچنین دسته هایی دارند که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد جستجوی خود را در انواع خاصی از محصولات محدود کنند.

نسخه رایگان WPAdverts حتی به شما امکان می دهد از اعضا برای درج آگهی در سایت هزینه بگیرید. تنها درگاه پرداخت موجود در نسخه رایگان ، انتقال مستقیم بانکی است ، اما افزودنیهایی برای استفاده از PayPal و WooCommerce وجود دارد. برخی دیگر از افزودنیهای پولی شامل یکپارچه سازی Google Analytics ، هزینه ها برای هر دسته و ادغام BuddyPress است .

 

3. AWPCP - پلاگین آگهی

AWPCP کاملاً رایگان است و ممکن است جامع ترین افزونه تبلیغات آگهی در بازار باشد. در حالی که طراحی کمی قدیمی است ، شما نمی توانید از تعداد زیادی ویژگی موجود شکایت کنید.

این افزونه تبلیغات آگهی به کاربران امکان می دهد تبلیغات را بر اساس شهر ، ایالت ، کشور ، نام کاربری فروشنده یا یک کلمه کلیدی ساده جستجو کنند. با افزودن تبلیغات AdSense در سراسر صفحات ، می توانید از اعضا برای ارسال تبلیغات و کسب درآمد بیشتر شارژ کنید .

AWPCP شامل گزینه های بسیار متنوعی برای تنظیم موارد از اندازه تبلیغات گرفته تا HTML واقعی استفاده شده برای هر تبلیغ است. اضافه کردن به اشتراک گذاری دکمه برای کمک به توجه بیشتر به هر آگهی، تبلیغات واردات از طریق CSV، و حتی اجازه می دهد اعضای به فیلم پست از محصولات.

ویژگی های اعلان خصوصاً جالب هستند زیرا می توانند هنگام ارسال آگهی های جدید به اعضا اطلاع دهند یا کسی در مورد لیست با آنها در سایت تماس بگیرد. ویژگی های بیشتری وجود دارد که هنوز تحت پوشش قرار نگرفته اند و حتی با افزونه های پرداختی بیشتر در دسترس هستند. روی پیوند زیر کلیک کنید تا ببینید چه موارد دیگری با AWPCP امکان پذیر است.

 

4. Classified Maker

Classified Maker نسبت به سایر افزونه های ارائه شده در اینجا بسیار ساده تر است. این یک گزینه عالی برای توسعه دهندگانی است که می خواهند یک پلاگین تبلیغات آگهی اساسی را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنند. CSS بسیار کمی برای جایگزینی و تعداد زیادی "قلاب" وجود دارد که اصلاح عملکرد را آسان می کند.

می توانید از کد کوتاه برای افزودن لیست به هر صفحه ای که می خواهید استفاده کنید. همه تبلیغات را در یک صفحه با صفحه بندی لیست کنید یا یک لیست واحد را در یک صفحه تعبیه کنید. بازدیدکنندگان می توانند تبلیغات خود را ثبت و ارسال کنند ، اما هیچ ارسال ارسالی در Classified Maker وجود ندارد.

به طور کلی ، Classified Maker یک افزونه ساده و همه کاره برای تبلیغات آگهی است که به راحتی با کد خود به روز می شود. از آنجا که ارسال تبلیغات رایگان و ساده است ، احتمالاً بهترین گزینه برای ساخت سایتی مانند Craigslist است.

 

5. Classified Listing

Classified Listing از طراحی عالی برخوردار است که تمیز و آسان برای پیمایش است. با هر موضوعی به خوبی کار می کند ، اما توسعه دهندگان تم های خاص خود را دارند که به ویژه به خوبی ادغام می شوند.

این افزونه تبلیغ به خصوص به خوبی از پس فیلتر برمی آید. طراحی صفحه اصلی لیست شامل یک نوار کناری است که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد در صورت تمایل یک دسته ، مکان و دامنه قیمت را انتخاب کنند. آنها حتی می توانند از گزینه مرتب سازی در بالای صفحه برای سفارش بر اساس معیارهایی مانند قیمت استفاده کنند.

هنگامی که نوبت به ارسال تبلیغات در سراسر سایت شما می رسد ، لیست آگهی گزینه های متنوعی را شامل می شود. چهار ابزارک مختلف و یک کد کوتاه بسیار قابل تنظیم وجود دارد. بین این دو گزینه می توانید تبلیغات ، دسته های تبلیغات و نوارهای جستجوی تبلیغات را در هر کجای سایت خود قرار دهید.

 

کدام افزونه آگهی بهترین است؟

Classifier اولین افزونه ای است که می خواهم برای ایجاد یک سایت آگهی بررسی کنم. از توازن فوق العاده ای در دسترس بودن ویژگی و طراحی زیبا برخوردار است.

Classified Maker افزونه ای است که من برای توسعه دهندگانی که می خواهند یک راه حل ساده برای کار کردن داشته باشند ، توصیه می کنم.

 

در غیر این صورت ، با هر یک از افزونه های باقی مانده به خوبی کار می کنید. فقط مطمئن شوید که تمام ویژگی های مورد نیاز سایت خود را لیست کرده و مطمئن شوید که افزونه ای را که انتخاب کرده اید شامل آنها می شود.