سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزونه ثبت آگهی wp jobmanager وردپرس چیست؟

WP Job Manager چیست؟

WP Job Manager یک افزونه وردپرس برای افزودن قابلیت های ثبت آگهی کاریابی به سایت وردپرس شماست. از آنجا که مبتنی بر کد کوتاه است ، می تواند با هر موضوعی کار کند (با کمی سبک CSS) و نصب آن بسیار ساده است .

کد کوتاه به شما امکان می دهد موقعیت های شغلی را به راحتی در قالب های مختلف ، لیست مشاغل ، فرم ارسال شغل و حتی داشبورد کارفرمایی که با ورود به سیستم کاربران می توانید لیست های شغلی خود را مشاهده ، ویرایش و حذف کنید ، خارج کنید.

 

یک رابط کاربری ساده و آسان

مدیر UI مدیر مشاغل را به صورت سازمان یافته لیست می کند که در آن اطلاعات مفید  شغل و شرکت  و دسترسی به اعمالی مانند ویرایش ، پر کردن علامت و حذف وجود دارد. همچنین قابلیت جستجو  و  فیلتر را فراهم می کند   .

هر کاربری که با وردپرس آشنا باشد ، این مورد را فوراً قابل شناسایی و استفاده آسان می یابد.

لیست های شغلی قابل فیلتر

کد کوتاه مشاغل مشاغل شما را در قالب لیست تولید می کند و با فرم جستجو و فیلتر انجام می شود. این فرم مجهز به آژاکس است بنابراین نتایج بلافاصله نشان داده می شوند. فیلتر بر اساس دسته ، نوع شغل ، کلمات کلیدی و مکان.

جستجوها همچنین پیوند RSS را نمایش می دهند که به جویندگان کار اجازه می دهد تا خوراک حاوی مشاغل جدید متناسب با جستجوی خود را به اشتراک بگذارند.

 

قابلیت ثبت آگهی توسط کاربر

به کارفرمایان اجازه دهید تا مشاغل موجود در سایت شما را از قبل بنویسند. این فرم ها به کارفرمایان اجازه می دهد جزئیات شغل ، از جمله شرح شغل و محل کار را وارد کنند و همچنین جزئیات مربوط به شرکت خود را اضافه کنند.

به هر لیست می توان یک آدرس ایمیل یا وب سایتی اختصاص داد که متقاضیان کار می توانند از آن برای درخواست در کار استفاده کنند.

کارفرمایان می توانند لیست خود را پیش از فعال شدن ، پیش نمایش کنند. پیش نمایش با ظاهر یک لیست شغلی زنده مطابقت دارد. پس از پیش نمایش ، کارفرما می تواند لیست را برای تأیید ارسال کند یا آن را ویرایش کند.

 

دارای لیست مشاغل ثبت شده

لیست های شغلی منشور شرح کار ، داده های متا و اطلاعات شرکت را در قالبی تمیز نشان می دهد. مکان می تواند از طریق نقشه گوگل لینک شود و جعبه شرکت می تواند نشان شرکت ، پیوند توییتر و لینک وب سایت را نشان دهد.

یک دکمه اعمال در زیر لیست نشان داده شده است و می توان با فشردن آن آدرس ایمیل برنامه یا URL وب سایت را فاش کرد.