سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین روش طراحی سایت آگهی با وردپرس قالب Classipress

در این آموزش خواهیم دید که ایجاد یک وب سایت آگهی و نیازمندی با وردپرس و Classipress به چه چیزی نیاز دارد . تابلوهای اعلانات آگهی و نیازمندی یک تجارت سودآور است و نیاز به سرمایه گذاری زیادی ندارد.

وردپرس برای یک وب سایت تبلیغاتی

انتخاب WordPress CMS برای ایجاد یک وب سایت تبلیغات آگهی و نیازمندی می تواند به عنوان یک موفقیت بزرگ شود.

از یک طرف، وردپرس به طور پیش فرض دارای یک سیستم ثبت نام ، مشخصات کاربر و بازیابی رمز عبور است. چیزی لازم برای یک وب سایت تبلیغاتی.

از طرف دیگر ، وردپرس برای کار با SEO و بهینه سازی سرعت بارگذاری آن ایده آل است.

اما این همه ما نیستیم ، با وردپرس می توانیم محتوای Accelerated Mobile Pages (AMP) ایجاد کنیم که به سرعت در دستگاه های تلفن همراه بارگیری می شود ، می توانیم نقشه های سایت را برای Google Search Console و غیره ایجاد کنیم.

و به این ما باید امکانات کار با روش های مختلف پرداخت را اضافه کنیم ، توابع PHP را اضافه کنیم ، CSS را به راحتی اصلاح کنیم ، نسخه های Responsive و غیره را داشته باشیم.

با تمام این اوصاف ، وردپرس بستر ایده آلی برای ایجاد وب سایتی از آگهی ها شده است که براساس دسته ها ، زیر گروه ها و ...

چه چیزی برای یک وب سایت تبلیغاتی نیاز داریم

برای راه اندازی یک وب سایت آگهی و نیازمندی به سه مورد اساسی و اساسی نیاز داریم. یک نام دامنه برای وب سایت ما. میزبانی وب که از هزاران بازدید پشتیبانی می کند. یک الگوی حرفه ای برای کمک به ما در ایجاد وب سایت آگهی و نیازمندی خود.

نام دامنه وب

بله ، اولین چیزی است که باید تعریف کنیم. نامی برای وب سایت ما فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب دامنه در نظر گرفته شود ، اما مهمترین و مهمترین آنها:

1. به خاطر سپردن آن را آسان کنید.
2. بدون شخصیت های عجیب و غریب ، بدون خط تیره یا ...
3. به کشور ، بخش یا فعالیت اختصاص دارد.

در زیر به شما می گوییم چگونه دامنه را با میزبانی خود دریافت کنید.

میزبانی وب تبلیغات VPS

برای یک وب سایت آگهی آگهی و نیازمندی به میزبانی با کیفیت نیاز دارید. تا آنجا که ممکن است ، میزبانی با ترافیک نامحدود و فضای دیسک کافی از آنجا که عکس ها فضای اشغال می کنند. توصیه می کنیم حداقل VPS ثبت کنید. میزبانی مشترک را که فقط مشکلات عملکردی برای ما ایجاد می کند ، کنار می گذاریم.

در این پست ما در مورد شرکتی صحبت می کنیم که با برنامه های VPS بسیار ارزان و ایده آل برای وب سایتی با این مشخصات ، میزبانی وب نامحدود برای وردپرس را ارائه می دهد .

قالب وردپرس برای وب سایت تبلیغات آگهی و نیازمندی

Classipress قالب ایده آلی برای ایجاد وب سایت ماست. شما همه ابزارها را برای ایجاد یک وب سایت تبلیغاتی آگهی و نیازمندی با سهولت در اختیار دارید.

ClassiPress و FlatPress ویدئوی مقدماتی

در این ویدئو برخی ویژگی های این دو الگو ClassiPress و FlatPress را مشاهده خواهیم کرد که به صورت ترکیبی به ما امکان می دهد وب سایت خود را با ظاهری حرفه ای توسعه دهیم.

 

همانطور که از ویدئو مشخص است ، گزینه های پوسته بسیار زیاد هستند و همه چیز کاملاً قابل تنظیم است. چه چیزی این پوسته را برای شروع کار در زمینه ایجاد یک وب سایت تبلیغات آگهی و نیازمندی در WpordPress ایده آل می کند.