سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسکریپت آگهی Flynax چیست؟ + لیست امکانات حرفه ای

 

مشابه نظریه مبنی بر اینکه زندگی در اقیانوس منشأ گرفته است ، منشا نرم افزار آگهی ما نیز از اقیانوس شروع شده است ، یا دقیقاً با قایق ها و قایق های تفریحی ، که در اقیانوس حرکت می کنند و نرم افزار جدید برای آنها در نظر گرفته شده است. نام اصلی این شرکت و محصول بدون نیاز بود ، امیدواریم که راه برای نرم افزار ما خالی از صخره ها و موانع دیگر باشد. حتی اگر به صخره ها برخورد نکردیم ، مجبور شدیم بر مشکلات یک شرکت راه اندازی آنلاین غلبه کنیم. هنگام نوشتن کد ، گاهی اوقات شک می کردیم که آیا می توانیم جای خود را در بازار بگیریم یا خیر ، که قبلاً توسط چند شرکت آگهی در آن زمان مشترک بود.

ما یک سال طول کشید تا کدی از اولین متن خود بنویسیم. همه تردیدها برطرف شد ، اولین نسخه از نرم افزار آگهی ما ، پر از انتظارات مثبت ، منتشر شد. ما هنوز اولین مشتری خود را به یاد داریم. این یک لحظه از حقیقت بود که تمام تلاش های ما اتلاف وقت نبود بلکه تلاش واقعی برای موفقیت در بازار نرم افزارهای آگهی بود. Flynax اولین نفس خود را با نسخه 3.2 گرفت وقتی شرکت نیز به Flynax تغییر نام داد . با طی مسیری طولانی ، Flynax به ارتفاعات و عملکرد جدیدی منتقل شد و معیار جدیدی را در منطقه آگهی تنظیم کرد.

محصولات

امروز شش اسکریپت آگهی را ارائه می دهیم:

  • اگر شما قصد راه اندازی یک سایت آگهی یا یک فهرست با دسته بندی برای تبلیغات آگهی ، اتومبیل ، دارایی ، مشاغل و خدمات را دارید ، نرم افزار آگهی همه در یک بهترین گزینه است زیرا از نظر SEO مناسب ، قابل اعتماد و بسیار انعطاف پذیر است.

  • چه یک فروشنده خصوصی باشید و چه یک فروشنده اتومبیل ، می توانید سایت اتومبیل دست دوم خود یا دایرکتوری برای فروش یا اجاره اتومبیل را با اسکریپت آگهی خودکار ما که دارای همه مدل ها ، تم های زیبا و تعدادی پلاگین قدرتمند است ، راه اندازی کنید .

  • نرم افزار Real Estate برای فروش و اجاره خانه طراحی شده است ، یک راه حل حرفه ای برای تبلیغ انواع ملک ، نمایش لیست در نقشه ها ، تولید صفحات منفرد برای آژانس های املاک در زیر دامنه ها و بسیاری دیگر است.

  • با نامحدود توسط دسته های قایق و قایق تفریحی موجود ، نرم افزار Boat Classifieds به شما امکان می دهد سایت خود را برای فروش یا اجاره قایق و قایق بادبانی راه اندازی کرده و با استفاده از پلاگین پیچیده واردات / صادرات XML در قالب openmarine سایت خود را با تبلیغات پر کنید .

  • نرم افزار Pet Classifieds که عمدتا برای فروش حیوانات خانگی ساخته شده است ، همچنین می تواند برای فروش حیوانات و حشرات مختلف و یا ایجاد یک پناهگاه حیوانات به کاربران امکان اضافه کردن توضیحات با چندرسانه ای و به اشتراک گذاشتن حیوانات خانگی آنها در شبکه های اجتماعی را دارد.

  • با استفاده از اسکریپت آژانس اسکورت با ماژول عضویت داخلی می توانید به راحتی سایت اسکورت شخصی خود را برای اسکورت خصوصی و آژانس ها باز کنید. همچنین می توانید سایت اسکورت خود را تنظیم کنید تا به عنوان آژانس نمونه یا سایت دیگری که خدمات مشابه ارائه می دهد کار کند.

 

چارچوب

نرم افزار Flynax یک اسکریپت PHP است که بر اساس معماری MVC به نمایندگی از یک CMS منحصر به فرد ساخته شده و از سیستم پلاگین ، الگوهای گرافیکی (موتور الگو SMARTY) و سیستم زبان پشتیبانی می کند. Flynax از MySQL به عنوان سرور پایگاه داده و همچنین کتابخانه های مختلف javascript برای ایجاد پویایی در رابط کاربر استفاده می کند. ما سعی می کنیم همگام با آخرین فن آوری ها و روند وب باشیم که به هر بروزرسانی موارد جدید و مورد نظر را اضافه می کند.

 

امکانات

ویژگی ها و انعطاف پذیری کاملاً بهم پیوسته اند: هرچه ویژگی های نرم افزار آگهی بیشتر باشد ، انعطاف پذیری بیشتری نیز دارد. Flynax لیستی چشمگیر از ویژگی های سرپرست و کاربر را در اختیار شما قرار می دهد که به شما آزادی می بخشد و انعطاف پذیری کافی را برای شروع یک پروژه سفارشی با هدف قرار دادن یک محصول خاص یا یک بازار بزرگ با انواع مختلف لیست و دسته ها از پشت و بدون وارد شدن به کد ، دارید.

CMS با ویژگی های خاص به شما امکان می دهد ساختار کل سایت را از نو تنظیم کنید ، بخش های سفارشی را با دسته بندی ها ، برنامه ها و زمینه های خاص خود اضافه کنید ، صفحات سفارشی را اضافه کنید ، فرم های لیست و ثبت را مدیریت کنید و کارهای دیگر را انجام دهید. با هر به روزرسانی یا بروزرسانی ، ویژگی های بیشتری اضافه می کنیم تا نرم افزار Flynax را انعطاف پذیر تر و از نظر عملکردی قدرتمندتر کنیم.


 

اگر عملکرد اصلی نرم افزار موارد مورد نظر شما را ارائه نمی دهد ، می توانید افزونه های ما را بررسی کنید ، برخی از آنها عملکرد بسیار گسترده ای دارند و می توانند سایت شما را به طور قابل توجهی ارتقا دهند.

 

SMO و SEO دوستانه

امروزه بهینه سازی جستجو به عنوان یک فرایند پیچیده شامل دو عنصر اصلی در نظر گرفته شده است: بهینه سازی موتور جستجو و بهینه سازی شبکه های اجتماعی. Flynax هر دو ابزار SEO و SMO را به شما ارائه می دهد تا مطمئن شوید سایت شما موقعیت مناسبی در SERP خواهد داشت. جدا از توابع استاندارد بهینه سازی موتور جستجو مانند ایجاد URL های دوستانه با جستجوگرها ، Flynax به شما امکان تولید داده های متا با مقادیر زمینه را نیز می دهد که در URL ها ممکن است با نحو مرتبط باشد. حتی اگر ترجیح می دهید که ترتیب فیلدها را تغییر دهید ، جای نگرانی نیست زیرا سیستم جدیدترین لیست را پیدا می کند و آن را به عنوان اصلی علامت گذاری می کند که به شما امکان می دهد از محتوای تکراری در موتورهای جستجو جلوگیری کنید.


 

برای نمایه سازی پیوندها می توانید از افزونه Sitemap ما استفاده کنید که فایلهای نقشه سایت XML را برای Google و Yahoo تولید می کند. برای جلوگیری از محتوای تکراری در صورت مرتب سازی یا فیلتر کردن ، این نرم افزار متا تگ های متعارف را ارائه می دهد.

این نرم افزار یک تقسیم بندی واضح بین محتوای نسخه های مختلف زبان دارد که به شما امکان می دهد محتوای سایت خود را افزایش داده و متناسب با آن بازدید کنید. افزونه هایی مانند گواهی SSL ، Navigation و Tag ?loud نیز به SERP های بهتر کمک می کنند.

به عنوان بخشی از SMO ، به شما پیشنهاد می دهیم تا از اتصال فیس بوک ، پلاگین Bookmark and Share و Social Meta Tags اطمینان حاصل کنید تا مطمئن شوید کاربران می توانند با حساب های فیس بوک خود ثبت نام کرده و لیست های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

پلاگین ها

همراه با لیست ویژگی های چشمگیر ، Flynax لیستی چشمگیر از پلاگین های قدرتمند را به تعداد 87 پلاگین ارائه می دهد . ما هم پلاگین رایگان و هم حق بیمه ارائه می دهیم. پلاگین ها روش خوبی برای افزودن قابلیت های اضافی به سایت شما هستند. پس از انتخاب یک افزونه مناسب از قسمت انتهایی سایت خود ، می توانید آن را با یک کلیک نصب کنید .

 

Facebook Connect

برنامه های بومی iOS و Android

 

برای اطمینان از حضور کراس پلت فرم از اسکریپت آگهی خود را، Flynax ارائه می دهد دو مادری برنامه های کاربردی تلفن همراه: FlyDroid برای دستگاه های آندروید و iFlynax برای اپل و iPads. ما فقط برنامه های بومی نوشته شده با هدف C و جاوا را ارائه می دهیم . برنامه ها با پلاگین های خاصی به سایت شما متصل می شوند که ممکن است بدون هیچ هزینه ای بارگیری کنید. این افزونه ها به مدیران ویژه ای مجهز هستند ، از آنجا می توانید تنظیمات و زبانهای مختلف را مدیریت کنید.

برنامه ها مهمترین عملکرد بسته نرم افزاری را ارائه می دهند که به فروشندگان شما اجازه می دهد تبلیغات خود را در حال حرکت ، ایجاد حساب ، جستجوی تبلیغات در اطراف خود ، دریافت اعلان های فشرده برای پیام ها و کارهای دیگر ارسال کنند. اجرای نرم افزار همراه با برنامه های تلفن همراه به شما امکان می دهد یک شبکه آگهی واقعاً تلفن همراه ایجاد کنید.

الگوهای کاملاً ریسپانسیو

تمام الگوهای ما ، اعم از رایگان و ممتاز ، کاملاً ریسپانسیو هستند و تا حدی بر روی Bootstrap ساخته شده اند ، که روشی آسان و م toثر برای برآوردن نیازهای مرور کاربران موبایل و رایانه شخصی است. یعنی الگوها به همان اندازه در رایانه ها ، تبلت ها و تلفن های هوشمند کار می کنند و از سازگاری بین مرورگر و کراس پلتفرم اطمینان حاصل می کنند . بنابراین ، با بهره مندی از عملکرد یکسان نرم افزار و پلاگین ، کاربران شما می توانند از طریق رایانه ها ، تبلت ها و تلفن های هوشمند خود به سایت شما دسترسی پیدا کرده و از آن استفاده کنند.


 

الگوهای ریسپانسیو ما در HTML5 و CSS3 ساخته شده اند و می توانند خود را به عرض مرورگر تبدیل کنند. علاوه بر این ، همه الگوهای ما از دستگاه هایی با تراکم پیکسل بالا پشتیبانی می کنند که تجربه باورنکردنی موبایل را به کاربران شما می دهد. آخرین الگوهای ما ماژول Sass را ارائه می دهند که به توسعه دهندگان شما امکان می دهد سفارشی سازی الگوها را به طور قابل توجهی ساده و تسریع کنند.

به روز رسانی و به روز رسانی مادام العمر

برای افزودن ویژگی های جدید و رفع اشکالات گزارش شده ، به طور منظم به روزرسانی می کنیم. ما به شدت متعهد به انتشار 3-4 به روزرسانی در سال هستیم زیرا متوجه می شویم که ویژگی ها و اصلاحات جدید برای یک سایت موفق در دنیای سریع در حال تغییر چقدر مهم است.

به روز رسانی یک ساخت / پچ است که شامل ویژگی ها و پیشرفت های جدید است. به روزرسانی ها برای همه مشتریان Flynax در دسترس است و پس از در دسترس قرار گرفتن از مشتری ، می توانید از آنها بارگیری کنید.

Upgrade نسخه اصلی نرم افزار آگهی ما است که معماری ، قابلیت استفاده ، عملکرد و عملکرد بهتر را ارائه می دهد. به دلیل انبوه ارتقا ، آنها را سالی یک بار منتشر می کنیم. به طور معمول تمام نسخه های به روز شده Flynax با اسکریپت های وارد کننده داده ارائه می شود که به شما امکان می دهد داده های خود را از نسخه قبلی به آخرین نسخه منتقل کنید.

 

 

 

حمایت کردن

هنگام راه اندازی سایت آگهی ، بسیار مهم است که از پشتیبانی برخوردار باشید تا بتوانید به موقع راهنمایی یا راه حلی بگیرید. شما دریافت می کنید یک ماه از پشتیبانی رایگان با مجوز نرم افزار. اگرچه پشتیبانی Flynax یک سرویس پولی است ، اما اختیاری است و در صورت نیاز می توانید آن را تمدید کنید.

پشتیبانی ما شامل ابزارهای زیر است:

  • گفتگوی زنده Presales

    چت بهترین ابزار برای بحث در مورد س questionsالات قبل از فروش و گزارش مسائل فوری است. همچنین می توانید از چت برای دریافت راهنمایی کلی در مورد نرم افزار و افزونه ها استفاده کنید.

  • سیستم بلیط

    اگر س technicalال فنی ، سفارشی سازی یا مشکلی دارید ، می توانید بلیط ارسال کنید که توسط یک توسعه دهنده حرفه ای بررسی خواهد شد. همچنین می توانید عکس های صفحه را به یک بلیط وصل کنید.

  • منطقه مشتری

    منطقه مشتری ، حساب شخصی شما در سیستم ماست که می توانید آخرین نسخه نرم افزار ، موضوعات ، به روزرسانی ها ، زبانها و فاکتورهای معوقه را از آنجا بارگیری کنید.

  • انجمن

    انجمن مکانی مناسب برای دیدار با جامعه Flynax است ، به ویژه شما می توانید درباره ایده یا سوالی بحث کنید ، درخواست راه حل کنید یا از محصولات تحویل داده شده توسط کاربران دیگر لذت ببرید.