سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9 بهترین اسکریپت آگهی و نیازمندی برای ثبت آگهی، املاک و مستغلات

آیا علاقه مند به راه اندازی سایت آگهی و نیازمندی آگهی مانند Craigslist یا KSL آگهی و نیازمندی هستید؟ ما تحقیق کرده ایم که بهترین اسکریپت برای راه اندازی یک سایت آگهی و نیازمندی کدام است. اگر مثل هزاران نفر باشید که به دنبال پاسخ هستند ، از اینکه بهترین سیستم برای سایت آگهی و نیازمندی از هیچ نوع CMS استفاده نمی کند ، ناامید خواهید شد.

CMS مخفف Content Management System است ، این شامل OSclass ، WordPress Org ، Joomla ، Drupal ، ExpressionEngine و موارد دیگر است. روش صحیح راه اندازی یک سایت آگهی و نیازمندی Ruby on Rails است ، گفته است که برای ساختن آن از ابتدا به دانش برنامه نویسی زیادی احتیاج دارید ، این کاری نیست که هرکسی بتواند انجام دهد. بنابراین ما چند دسته بندی شده بر اساس CMS را در لیست قرار داده ایم ، آنها باید معیارهای زیر را داشته باشند.

  • امنیت خوب
  • ارسال آسان لیست تبلیغات
  • برنامه نویسی خوب
  • آسان برای استفاده و پیمایش
  • ساده است و به سرعت بارگیری می شود

طرفداران و طرفداران با استفاده از جوملا ، OSclass و وردپرس به عنوان آگهی و نیازمندی

بر اساس سالها تلاش برای CMS مختلف ، به این نتیجه رسیدیم که اولویت شماره 1 ما OSClass است و به دنبال آن جوملا و آخرین وردپرس است.

  • OSclass از ابتدا به عنوان یک پلت فرم آگهی و نیازمندی طراحی شده است ، با این وجود ، عدم جستجوی پیشرفته و فیلتر ، آن را به یک بستر ایده آل برای سایت های آگهی و نیازمندی ماشین پیچیده تبدیل نمی کند. اشکال دیگر جستجو است ، از شاخص MySQL برای انجام جستجو استفاده می کند ، بنابراین هر کلمه با 2 حرف یا کمتر در نتایج جستجو ظاهر نمی شود. بلافاصله ، اگر "Audi TT" را جستجو کنید ، "TT" در جستجو گنجانده نمی شود ، بنابراین جستجوی دقیق تر است. نبود ویژگی حافظه پنهان یکی دیگر از نگرانی هاست.
  • از طرف دیگر ، جوملا دارای قابلیت جستجوی پیشرفته است ، این یک CMS است که می تواند لیست را به خوبی مدیریت کند. تنها اشکال این است که به پلاگین و مضامین ، به ویژه پلاگین DJ-Classified متکی است. رابط کاربری DJ-Classified تقریباً استاندارد است ، بنابراین اگر به دنبال چیزی بی نظیر هستید ، جواب جوملا نمی تواند باشد.
  • وردپرس شاید بدترین پلتفرمی باشد که به عنوان یک سایت آگهی و نیازمندی مورد استفاده قرار می گیرد. وردپرس به عنوان یک وبلاگ طراحی شده است ، بنابراین نحوه کار با کاربر ثبت شده به اندازه جوملا یا OSclass پیشرفته نیست. مشکل دیگر استفاده از وردپرس این است که مضمون مضاعف به عنوان پسوند آگهی و نیازمندی افزایش می یابد ، و تغییر طراحی را در آینده نزدیک تقریباً غیرممکن می کند. نکته خوب در مورد وردپرس تعداد زیادی پلاگین موجود است.

01 - اسکریپت Subrion [بهترین] | اسکریپت PHP | 100 تا 300 دلار

Subrion یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که به شما امکان می دهد وب سایت هایی را برای هر منظور ایجاد کنید. ما راه حل های نرم افزاری خود را در بالای Subrion ایجاد می کنیم ، بنابراین شما قدرت کامل آن را دریافت می کنید ، از جمله دسترسی به چندین افزونه و قالب رایگان. و آنچه بسیار مهمتر است - شما عضوی از یک انجمن فعال گیک ها می شوید که علاقه زیادی به ایده های عالی و توسعه نرم افزار منبع باز دارند. این نرم افزار رایگان است ، با این وجود برنامه های افزودنی آزاد نیستند ، بنابراین خرید این برنامه افزودنی را اجباری می کند.

02 - پورتال آژانس املاک و مستغلات | اسکریپت PHP | 27 دلار

نرم افزار مدرن پورتال املاک و مستغلات با پشتیبانی چند زبانه در ذهن ، شخصی سازی های قوی ، کاربر پسند و آسان ساخته می شوند. یک هدف برای نمایش لیست های املاک ، احساسات سفارشی برای امکانات رفاهی و قالب بندی آسان دارد. Backend کاملاً پاسخگو است بنابراین مهم نیست از چه دستگاهی استفاده می کنید ، همیشه زیبا به نظر می رسد! سیستم مدیریت محتوای ظریف با ساختار صفحه منطقی نیز تعبیه شده است.

03 - Bootsnap Classic | OSclass | متوقف شد

Bootsnap یک الگوی ساده ، تمیز و پاسخگو برای OSclass است. چیزی که ما در مورد این طراحی OSclass دوست داریم سادگی است. سریع است و رابط کاربری صحیحی دارد.

04 - آگهی و نیازمندی Jom | جوملا | 49-200 دلار

Jom Classifieds یک افزونه قدرتمند آگهی و نیازمندی برای جوملا است! وب سایت های 2.5 و 3.X "Jom Classifieds" یک جوملا است! پسوند مبتنی بر که به ساخت وب سایت آگهی و نیازمندی خود در عرض چند دقیقه کمک می کند. برنامه افزودنی کاملاً با الهام از سایت های آگهی و نیازمندی در سطح بالا مانند "olx" ، "locanto" ، "quicker" و غیره طراحی شده است. بنابراین ، ما چالش می کشیم ، هیچ کس دیگری به جز این برنامه افزودنی نمی تواند انتظار شما را کامل کند.

↓ 05 - JM Joomads | جوملا | 99 دلار

به سادگی بهترین آگهی و نیازمندی پورتال جوملا! ما این الگو و طراحی سبک آن را دوست داریم ، گرچه برخی از کارکنان ما همچنان با انتشار آگهی های قبلی باقی می مانند - JM-Joomclassifieds ، این انتخاب دشوار شماست :) به هر قسمت الگو نگاه کنید ، تمام جزئیات ماژول کاملاً کار شده است! دکمه های الگو ، جلوه های شناور ، ماژول هایی که در جعبه های سفید جداگانه مدرن قرار گرفته اند ، رفتار منوی بالا در مورد پیمایش ، تایپوگرافی کاملاً فکر شده برای تأکید بر مهمترین اطلاعاتی که بازدیدکننده سایت شما را تحت تأثیر قرار می دهد و موارد دیگر!

06 - JM-Joom آگهی و نیازمندی | جوملا | 99 دلار

اگر تا به حال فکر کرده اید که بهترین راه حل برای ساخت پورتال آگهی و نیازمندی چیست ، ما جواب کسب و کار شما را پیدا کردیم. قالب JM-Joomclassifieds از م professionalلفه حرفه ای DJ-Classifieds برای جوملا پشتیبانی می کند ، که به شما امکان می دهد به راحتی و به صورت حرفه ای بخش آگهی ها را در وب سایت خود بسازید. این که آیا شما نیاز به ایجاد املاک و مستغلات ، اتومبیل ، آپارتمان هتل یا هر سایت دیگری با تبلیغات دارید یا فقط می خواهید بخش آگهی و نیازمندی را در سایت خود قرار دهید - این الگو شرایط شما را برآورده می کند. با پسوند DJ-Classifieds قادر خواهید بود زمینه های سفارشی مناسب برای هر دسته ، گزینه های جستجوی سفارشی ، مکان های سفارشی ، تبلیغات پولی ایجاد کنید. و اینها تنها تنظیمات معدودی هستند که در این برنامه افزودنی عالی در دسترس هستند.

07 - املاک و مستغلات | وردپرس | 50 دلار

Real Estate یک قالب وردپرس پاسخگو برای وب سایت و پورتال املاک و مستغلات کامل است. این طراحی زیبا و تمیز دارد و ویژگی های ادغام ویژه ای مانند اطلاعات املاک ، عکس ها ، جستجوی پیشرفته ، نقشه گوگل با نشانگرهای مکان املاک ، لیست ساده شبکه ، ورود به سیستم و ثبت نام ، ارسال و ویرایش املاک جلویی ، پشتیبانی از پلاگین dsIDXpress IDX ، WPML را اضافه می کند. پشتیبانی از پلاگین ، ابزارک های سفارشی ، ستون های کناری Widgetized ، قالب های متعدد ، سازنده کد کوتاه تصویری ، گزینه های تم آسان ، چندین طرح صفحه گالری و وبلاگ ، استفاده از جعبه های متا و موارد دیگر more

08 - تم پاسخگو به املاک و مستغلات | وردپرس | 50 دلار

Real Estate یک تم وردپرس پاسخگو برای وب سایت و پورتال املاک و مستغلات با ویژگی های کامل است. این طراحی زیبا و تمیز دارد ، از بین 20 تنوع رنگ تخت ، 15 الگوی پس زمینه ، 5 تنظیم سربرگ و نسخه جعبه ای یا عرض کامل انتخاب کنید. این ترکیب رنگ ، فونت و طرح نامحدود برای ساخت یک پورتال نهایی می دهد!

09 - تم پاسخگو Realia | وردپرس | 59 دلار

Realia یک الگوی پورتال مستغلات و اجاره برای وردپرس است. پورتال ملک خود را به روشی آسان ایجاد کنید. Realia از پلاگین dsIDXpress WordPress و API جدید سفارشی سازی WP Theme پشتیبانی می کند ، که به شما امکان می دهد تغییرات طراحی را به صورت واقعی انجام دهید! همچنین شما می توانید از بین 20 تغییر رنگ ، 10 الگوی پس زمینه ، 3 تنظیم سرصفحه و جعبه یا نسخه تمام عرض انتخاب کنید. بیش از 500+ ترکیب است!

10- فهرست و فهرست SpotFinder [متوقف شد] | وردپرس | متوقف شد

Spotfinder در هنگام لیست بندی انتخاب نهایی است. با داشتن زمینه های جستجوی قابل تنظیم ، شما می توانید فرم ها و زمینه های سفارشی ایجاد کنید و از SpotFinder برای لیست تقریباً همه موارد استفاده کنید. بسته بندی شده با یک سیستم ارسال جلوی سفارشی ساخته شده ، دارای یک سبد سفارشی و یکپارچه سازی پی پال ، شما می توانید به کاربران خود اجازه دهید لیست های خود را ارسال کنند و از آنها برای این کار هزینه دریافت کنند یا موارد اضافی مانند تصاویر بیشتر ، برچسب های بیشتر ، سفارشی را اضافه کنید زمینه ها و موارد دیگر ، همه بدون هیچ گونه وردپرس.

11 - او اس کلاس Infinity Premium [متوقف شد] | OSclass | 25 دلار

 

این اولین OSclass است که با طراحی تمیز ، پاسخگو و از همه مهمتر طراحی زیبا ارائه می شود. برای USD10 ، این بهترین موضوع توسط ibtheme است.